Bored...

När jag blir uttråkad så finns det inte mycket att skylla på...
Torr humor och degigt tänkande är vad som cirkulerar runt mig just nu!
Se till att ni inte slutar som jag idag.......

Vårshopping!

Våren kommer ju nästan stormande snart! (Uhumm...)
Jag har i alla fall redan satt i gång med planerna för lite vårshopping! Nu gäller det bara att tigga ordentligt med pengar, omsorg och tid!

Internationella Kvinnodagen

Idag är det ju internationella kvinnodagen och det här är mina insatser:

Stan och Bio!

Här kommer ett tråkigt inlägg om vad jag ska göra...
Ska först till stan och träffa en kompis :) Där ska vi hitta en il-orange tröja till hennes upcon xD! Yes!
Sen ska jag på bio med mormor :), Kings Speach, Faktiskt!
Här kommer trailer:

Hoppas den är bra! Den har ju fått en oscar så det borde den vara :D!
Vad ska ni göra idag :)??

Nermosad!

Second Hand är verkligen det bästa som finns ibland!
Dessa fynd har jag hittat för kanske 200 spänn!




Look-a-like

Folk säger att jag ser jättemycket ut som Britney Spears! Och nu tänkte jag se om det är upp till bevis! Vad tycker ni?

Nå? Skriv en kommentar! Jag kan faktiskt nästan hålla med om det. Nästan...

The sims 3

Åh nej...
Jag har kommit in i min period... Inte positivt! Nu måste jag spela igen... ^^

Mina converse

Jag har döpt mina converse.

<3

Så här kom jag fram till namnet:
De kommer från USA
De var gratis
De är storlek 42

Freu och forty2 <33



Back again!

Det blev en helgalen kort resa till gotland , här kommer historien:


Det var lite galet måste jag säga... Men vem kan slå mina första sportlovsdagar! Det positiva är att jag är tillbaka att blogga igen :D,  Tjihoo!! Har du också något mysigt landställe någonstans? :)

RSS 2.0