Pannkakor+Bruno Mars. Meninglöst egentligen.

Pannkakor, "The lazy song" och jobbar på ett härligt tal jag ska hålla till man "man" Elvira på fredag! Det är just vad jag gör. Inte särskilt positivt dock... Hade bestämt mig för att en ordentlig middag, så jag inte blev hungrig. Det slutade i degiga pannkakor.
Glad musik har däremot en härlig effekt på tillvaron! :D Lyfter på någor sätt upp vardagen! Oftast... Eller kanske inte förresten, för så fort man hör en sorglig låt så sjunker man igen... Skitkorv...

Nernördad

Detta är magiskt sjukt.

Jag är beroende.

Grejen är bara att det inte är NORMALT.






Jag är beroende av en bok.


Nördigt.

Men allvarligt, vad har man att säga till om? Jag KAN inte sluta läsa! Egentligen borde det här vara djupt begravt inne i mitt hjärta, men (huhumm) jag gick förkrossad över att min ANDRA favoritkaraktär (den första dog :'( ) OCKSÅ DOG!! I en hel J*vla vecka, DEPRIMERAD, över honom... <3
Och herregud, VAD ÄR DET FÖR BOK?

Vampire Academy... Dränk mig...
(Eller nej gör inte det förresten, det har jag redan gjort i boken.....)



KAOS!!

RSS 2.0