Såg i halsen...

Host host..
Eller jag vet faktiskt inte om jag är "host host sjuk". Har faktiskt inte hostat mycket. Inte en enda gång... Har jag tittat på för mycket House M.D. och blivit hypokondriker? Aaaah!!
Har i alla fall galet ont i halsen... Och har haft 39 graders feber hela natten!! Det är INTE kul...
Sova kan jag inte göra heller, hur ska man somna klockan 17.45?! Jag fattar inte sånt...
Jaja, det var det om det!
"Krya på dig underbara bloggare <33333" Noooooot going to happen...... Tack för supporten! Verkligen.

Lipton Peach Mango Thé (skitgott, men inte på kroppen)

Gud... Härlig morgon, vaknar med tröttaste humöret någonsin, känner mig som en ny människa (inte positivt) och inte nog med det, spiller kokande té på hela kroppen.... Fan vad ont sånt gör, säger jag bara!
Nya headern ska komma snart också! Där har vi EN sak bra i alla fall! Jobbar med den nu,
Puss&Kram
(Varför skrev jag Puss&Kram, jag skriver aldrig så!? Eller...?)
!

Uppdatering, efter att alla kommit i koma!

Grattis, jag är hundra år gammal!

Det är i alla fall så länge sen jag inte har bloggat... Herregud, jag måste vara historiens mest efterblivna bloggare, undra hur många som egentligen läser....? Ja, nu är det självklar inte mer eller mindre än: NOLL. Förutom du då, som läser nu.
Jahapp, jahapp vad ska man spoila från livet idag då? Skön helg, har insett mina problem, spelat musik med Ange, provat min flöjt och gjort nedervåningen av huset (om inte hela Stockholm) döva, vaknat upp och trott att jag sovit till 2 på eftermiddagen, ätit mögelpesto och frusit av höstkylan.
Det var mycket för att vara en lördag!
Förresten ska jag skapa en ny design! Tummen upp! 
Kära picnick ska hjälpa till på den fronten (bättre än man tror).
Ses!

RSS 2.0