Julklappar (bilder)

Fortfarande julafton!
Superglad tjej sitter i rummet och myser på julaftonskvällen. Med datorn i knät och en hel del nyuppladdade bilder från kameran är jag redo att visa lite vad jag fått i julklapp! Varje år säger familjen att "I år är det så många att vi slår rekord!" Och det här året VAR det verkligen rekordmånga! Alla de här har jag fått från vänner, släkt och familj
  • Air swimmer Nemo
  • Pyjamasbyxor
  • DVD: Adele konsert i Royal Albert Hall
  • Fotoalbum + scrapbooksaker
  • 2 klänningar
  • Strumpbyxor
  • Ridvantar
  • Ridstrumpor
  • Whiteboardtavla
  • Skidutrustning: Rosa!
  • 500 :-
  • Wanted: Ole-bert
  • Rocky Road choklad
  • 2 filmer
  • Åhléns presentkort 400 :-
  • Tofflor <3
  • Tåvärmare
  • Friends-säsong
  • iPodhörlurar
OMG säger jag bara. Jag har nog seriöst aldrig fått så här mycket! För er som undrar vad Air swimmer Nemo är så är det en sådan här:
En gigantisk helium fisk som kan flyga i luften, och är radiostyrd!
Man viftar på fenan och så rör den sig framåt, och håller sig uppe i luften med hjälp av heliumet. Helhäftig, coolaste presenten någonsin! Så här ser det ut på film:

Här är lite fler bilder på julklappar :)
Fotoalbum från min käre bror. Jag har blivit lite smått förtjust i Scrapbooking och klipper nu ut outfits och saker från tidningar, som jag tycker om och pyntar i böcker :) Superbra hobby som dessutom är kreativ! Och fiin present :3
iPod hörlurar från min bästa lillasyster (gröna!) och en Friends - säsong av Mormor och Morfar. Älskar den serien <3
Pyjamasbyxor av Farmor (supermysigt!)
Supersöt blus med favoritmönstret blommigt av Mamma!
Adele konsert på DVD! Underbart! Är ett stort fan av henne <3 Denna fick jag av pappa och även 500 kronor av mamma och pappa (som kompensation för att min bror fick en dator...) ;)
Mjuka strumpbyxor (en bra att ha present) och ridstrumpor (i nööd av!) från mamma och pappa.
Det var lite av dom fina bilderna! Jag fick dessutom denna superbra Whiteboardtavla, som jag verkligen önskat mig och hurrar stort för!
Toppen!

Fortsatt GOD JUL till er alla och snart ett GOTT NYTT ÅR!
Mycket kärlek,
Gry

Kommentarer
Postat av: mimmi

härliga saker! :D

2011-12-24 @ 22:41:11
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Den som du vet vem det är men som inte skriver sitt namn (vilket är ganska typiskt)

It's like a bowl of candy. Much to choose, but you like it all...

(hög tanke nivå kl 1, men kanske en house tanke?...... Eller inte..... Men det kanske det är.... Oj sluta med flum...)

2011-12-25 @ 01:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0