Lång panik om gymnasium

Jag HATAR att söka till gymnasium! Jag har inte en susning om vad jag ska söka till! Frustrationen bara stiger och överallt är det bara reklam reklam för gymnasium som säger att "vi är bäst, alalalalala" hur fasen ska man veta att det är så rätt?
Dom skolor som jag hittils har tänkt på är i alla fall:
1. Södra Latin - Inriktining yrkesmusiker: sång
2. Värmdö - Inriktning: Estetisk musik eller Naturvetenskaplig forskare och journalistik.
3. ...
4. .......
5. WTF!?!??
Jag. kommer. snart. att. dö.
Det jobbigaste är att jag bara ändrar mig hela tiden! Varför gör jag så!? Jag borde vara säker på min sak! Och i princip är jag det,  bara att jag kommer vara så jäkla nervös... Om jag då skulle söka till sång på Södra Latin.
JAG VILL KOMMA IN!!! :'(

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha fin bild xD



vet hur jobbigt de va! :(

2011-12-30 @ 14:30:15
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0