Ojojoj...

Ca ett år va.
Ca ett år sedan jag skrev på denna blogg :O
Undra varför...
Antagligen för att det inte var någon som läste och det är en extremt onödig syssla i livet ^^
Men men! Som jag alltid säger "Håll huvudet högt!"
Vafan snackar jag om, jag säger aldrig så!? xD Ser du, jag känner inte ens mig själv längre!
Nu måste jag säga (som man alltid måste i ett onödigt inlägg) vilken årstid det är. Eftersom jag kan ju inte räkna i dagar! Eller klockslag. Jag är alldeles för ouppdaterad för det.
Det är sommar. Soooommaarrr... Mmm...
Någonting tjuter i detta gamla rackliga hus :O det gör ont i öronen >.<
Jag tror det är min far som bygger ännu ett trappräcke. Han har blivit snickare nu på senare tid vettu! Har man inget att göra på landet, då bygger man ett hus! Och ett utebord. Och ett loft. Och en kaninbur. Och ett badrum! Och ett lampsystem. Och två bord till. Och en plankstöd under bordet. Och ett tv-ställ, fönsterkarm, trappräcke och ommålning.
JAG ÄLSKAR DET <3 mitt i alltihop kommer man in i ett uppdaterat hus! Ett vackert bord framför näsan, eller ett nymålat fönster! Eller för sjutton ett badrum! :O Med dusch!! Och ärligt talat behöver jag inte lyfta så mycket på rumpan! Oh det märks att jag är på semester... :P
Trevlig sommar allihopa!!
(Jag ville egentligen inte skriva det där, för när man säger något artigt och formellt så utspeglar man att man inte känner personen man pratar med så bra... Humpf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0